...

İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi

2020-2021 Eğitim-Öğretim Yılı Güz Yarıyılı Ders Kayıtları Hakkında
25/09/2020

2020-2021 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI GÜZ YARIYILI

DERS KAYITLARINDA ÖĞRENCİLERİN YAPMASI GEREKEN İŞLEMLER

1-) Katkı Payları / Öğrenim Ücretlerinin Ödenmesi

* Katkı Paylarınızı (öğrenim süresini aşan normal öğretim öğrencileri ve aynı anda iki farklı diploma programında kaydı öğrenciler) Öğrenim Ücretlerinizi (ikinci öğretim öğrencileri) 28 Eylül-02 Ekim 2020 tarihleri arasında 11 haneli T.C kimlik numaranız ile Türkiye’nin her yerindeki Ziraat Bankası şubelerinden ödeyebilirsiniz.

(Bankamatik ile katkı payı/öğrenim ücreti yatıracak öğrenciler anlaşmalı üniversiteler kısmından ödeme yapmaları gerekmektedir.) Havale ile ödeme yapılmayacaktır.

*Ödeme işlemini gerçekleştirdikten sonra banka görevlisinden 2 (iki) adet dekont almanız   gerekmektedir. Katkı Payı/Öğrenim Ücreti dekontunu kayıt yenileme tarihleri arasında Öğrenci İşleri Daire Başkanlığına veya Akademik danışmanınıza teslim etme zorunluluğunuz yoktur. Fakat oluşabilecek sorunların çözümü için dekontunuzu saklayınız.

2-) Ders Kayıt İşlemleri

*28 Eylül-02 Ekim 2020 tarihleri arasında Üniversitemiz bünyesindeki bütün Fakülte/Enstitü/Yüksekokul/Meslek Yüksekokulu ve hazırlık sınıfı öğrencilerinin ubs.nevsehir.edu.tr web adresinden ders kayıt işlemlerini yapmaları ve danışman onayına göndermeleri gerekmektedir.

*Ders seçiminizi ders kayıt haftasında yapmalısınız. Ayrıca, öğrenim süresini aşan normal öğretim öğrencilerimiz ve aynı anda iki farklı diploma programında kaydı öğrenciler katkı payı ücretini, ikinci öğretim öğrencilerimiz ise öğrenim ücretlerini yatırdıktan sonra ders kaydını yapacaklardır.

Üniversitemize yeni kayıt olan öğrencilerimiz;   Öğrenci Bilgi Sistemine Giriş ve Ders Kaydı İle İlgili Video İçin Tıklayınız.

*Sisteme giriş yapan birinci sınıf öğrencilerimiz, sol üst kısmında yer alan “Ders Ön Kayıt” sekmesine giriş yapacaklardır. Birinci sınıf öğrencilerimizin toplam alacağı ders kredisi 30 (AKTS) ‘ dir. Dolayısıyla “Seçilen; Sınıfınızdan:30, Toplam Sınıra Giren:30” (resminizin altındaki bölümde) bilgilerini görmeniz halinde ekranın sağ üst köşesinde bulunan kaydet sekmesine tıklayarak danışman onayına göndermeniz gerekmektedir. Danışmanınızın onayından sonra ders kayıt işlemleriniz gerçekleşmiş olacaktır.

*Diğer öğrencilerimiz, (2.sınıf,3.sınıfi,4.sınıf) kendi sınıfındaki dersleri seçerek danışman onayına gönderecektir. Ayrıca, alt sınıftan başarısız olduğu dersleri öğrencilere seçilmiş olarak gelecektir.

*05 Ekim 2020 tarihi itibariyle güz yarıyılı dersleri başlayacaktır.

*Bilindiği gibi pandemi nedeniyle 2020-2021 Eğitim Öğretim Yılı Güz Döneminde Fakültemizdeki derslerin tamamı NUZEM üzerinden uzaktan eğitim yöntemiyle yapılacaktır.

*Uzaktan Eğitim ile gerekli olan duyurular Üniversitemiz ve Fakültemiz web sayfasından yayınlanacak olup, uzaktan eğitim sistemine giriş için öğrencilerin ders kayıtlarını yapmaları gerekmektedir. Ders kayıtları tamamlandığında uzaktan eğitim sistemi aktif hale gelecektir.

*Haklı ve geçerli sebeplerle bu süreler içinde kaydını yeniletemeyen öğrenciler, 05-09 Ekim 2020 tarihlerinde Fakültemizin Öğrenci İşleri Birimi ile iletişime geçmelidir. Bu öğrencilerin kayıtları,  mazeretlerinin haklı ve geçerli olduğu Fakültemiz yönetim kurulunca kabul edilmesi koşuluyla yenilenebilir.

*  28 Eylül-02 Ekim 2020 ve 05-09 Ekim 2020 tarihleri arasında ders kaydını yapmayan öğrenciler güz dönemi için ders kaydı yapamazlar ve öğrencilik haklarından yararlanamazlar.

** Kayıt dondurmak isteyen öğrencilerimiz, yarıyıl başlangıcından (05 Ekim 2020) itibaren bir ay içerisinde  Fakültemize kayıt dondurmak istediğine dair dilekçenin ibrazı zorunludur.

2020-2021 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI KATKI PAYLARI

Normal Öğretim Öğrencileri İçin

170,00 TL

İkinci Öğretim Öğrencileri İçin

627,50 TL

 

2020-2021 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI BAHAR YARIYILI DERS DANIŞMANLIKLARI

İKTİSAT

1. SINIF N.Ö. + İ.Ö.

Arş. Gör. Tayyibe Işıl DOĞAN

2. SINIF N.Ö. + İ.Ö.

Arş. Gör. Hüseyin DEMİRHAN

3. SINIF N.Ö. + İ.Ö.

Arş. Gör. Dr. Selin ZENGİN TAŞDEMİR

4. SINIF N.Ö. + İ.Ö.

Arş. Gör. Koray UYGUR

İŞLETME

1. SINIF N.Ö. + İ.Ö.

Arş. Gör. Ömer Serkan GÜLAL

2. SINIF N.Ö. + İ.Ö.

Arş. Gör. Dr. Seher ULU

3. SINIF N.Ö. + İ.Ö.

Arş. Gör. Dr. Göknur ERSARI

4. SINIF N.Ö. + İ.Ö.

Arş. Gör. Burak BORA

KAMU YÖNETİMİ

1. SINIF N.Ö. + İ.Ö.

Arş. Gör. Abdullah DİRİKOÇ

2. SINIF N.Ö. + İ.Ö.

Arş. Gör. Dr. Sabriye AK KURAN

3. SINIF N.Ö. + İ.Ö.

Arş. Gör. Dr. Çağla MAVRUK CAVLAK

4. SINIF N.Ö. + İ.Ö.

Arş. Gör. Seçkin BAYKAL

BANKACILIK VE FİNANS

1. SINIF N.Ö. + İ.Ö.

Arş. Gör. Fatmanur DENİZ

2. SINIF N.Ö. + İ.Ö.

Arş. Gör. Fatmanur DENİZ

3. SINIF N.Ö. + İ.Ö.

Arş. Gör. Dr. Eda KÖSE

4. SINIF N.Ö. + İ.Ö.

Arş. Gör. İbrahim YAĞLI

ULUSLARARASI İLİŞKİLER

1. SINIF N.Ö. + İ.Ö.

Öğr. Gör. Dr. Umut YUKARUÇ

2. SINIF N.Ö. + İ.Ö.

Arş. Gör. Dr. Serdar ÇAKMAK

3. SINIF N.Ö. + İ.Ö.

Arş. Gör. Dr. Ali Fuat BİROL

4. SINIF N.Ö. + İ.Ö.

Arş. Gör. Sinem UCA

ULUSLARARASI TİCARET VE LOJİSTİK

1. SINIF N.Ö. + İ.Ö.

Arş. Gör. Serkan DERİCİ

2. SINIF N.Ö. + İ.Ö.

Arş. Gör. Serkan DERİCİ

3. SINIF N.Ö. + İ.Ö.

Arş. Gör. Burcu ŞİMŞEK YAĞLI

4. SINIF N.Ö. + İ.Ö.

Arş. Gör. Alper Aykut EKİNCİ

Danışman İletişim Bilgisi İçin Tıklayınız