Mezun olup diplomalarını/Geçici Mezuniyet Belgelerini Teslim Almak İsteyen Öğrencilerimizin Aşağıdaki İşlemleri Yapmaları Gerekmektedir.
*Mezun durumdaki öğrencilerimiz, diplomalarını veya geçici mezuniyet belgelerini alabilmeleri için ilişik kesme belgelerini Üniversitemiz web sayfasında yer alan ”Mezun Bilgi Sistemi”nden on-line olarak başlatmaları gerekmektedir. Bu sebeple mezun durumdaki öğrencilerimizin http//mezun.nevsehir.edu.tr/adresine kayıt olup “ilişik kesme işlemini başlat” linkine tıklaması ve ilişik kesme işlemini başlatması gerekmektedir.
*Mezun durumdaki öğrencilerin diplomalarını teslim alabilmesi için öğrenci kimlik kartı ve bir adet vesikalık fotoğraf ile birlikte Fakültemiz Öğrenci İşleri Birimine başvurmaları gerekmektedir.(Geçici Mezuniyet Belgesini teslim alan öğrenciler diplomalarını alabilmeleri için Geçici Mezuniyet Belgesinin aslı le başvurmaları gerekmektedir. )Geçici Mezuniyet Belgesini teslim alan mezun öğrencilerimiz ilişik kesme işlemini başlatmasına gerek yoktur.)
*Öğrencinin diplomasını teslim alabilmesi için şahsen müracaat etmeleri gerekmektedir.
*Üniversitemizden ilk defa diploma ve diploma eki alacak öğrencilerden hiçbir ücret talep edilmez. Diploma ve diploma eki posta ile gönderilmez. Telefon ya da faksla yapılan talepler dikkate alınmaz. Vefat eden öğrencinin diploması istekleri halinde kanuni mirasçılarına teslim edilir.
- Akademik Takvim
- Öğretim Planları
- Ders Programı
- Danışman Listesi
- Diploma İşlemleri
- Öğrenci Temsilcisi
- Mezun Öğrenci Kayıt Sistemi
- Öğrenci Dilekçeleri
- Staj Yönergesi
- Staj Formları
- Öğrenci Sınav Kuralları
- GANO Hesaplama
- Kısmi Zamanlı Öğrencilerimiz
- Yönerge ve Yönetmelikler
- Uzaktan Eğitim Destek Hattı
- Öğrenci Kulüpleri ve Toplulukları
- KARBİS
- Mezun Bilgi Sistemi
- Staj Takvimi