2014-2015 Eğitim Öğretim yılında Fakültemizde kısmi zamanlı olarak çalıştırılacak öğrenci sayılarını gösteren kontenjan listesi aşağıda yer almaktadır. Kısmi zamanlı olarak çalışmak isteyen ve aşağıda belirtilen şartları taşıyan öğrenciler 24.10.2014 tarihine kadar http://sks.nevsehir.edu.tr internet adresinden temin edebilecekleri İş Başvuru Formunu doldurarak başvurularını Fakültemiz Bölümler Sekreterliğine şahsen yapacaklardır. Başvuruların değerlendirmesi, Fakültemizce oluşturulacak komisyon tarafından yapılacak değerlendirme sonucu belirlenen öğrenci isimleri Üniversitemiz web sayfasında 30.10.2014 tarihinde ilan edilecektir.
Kısmi zamanlı olarak çalışacak öğrencilerimize ödenecek brüt saat ücreti Üniversitemiz Yönetim Kurulu tarafından 4,00 TL olarak belirlenmiştir.
KISMİ ZAMANLI OLARAK ÇALIŞTIRILACAK ÖĞRENCİLERDE ARANACAK ŞARTLAR
a) Tezsiz yüksek lisans öğrencisi ve özel öğrenci hariç olmak üzere, çalıştırılacağı yükseköğretim kurumunun kayıtlı öğrencisi olmak,
b) Disiplin cezası almamış olmak,
c) Yetim maaşı ve nafaka dışında, asgari ücret düzeyinde gelire sahip olmamak,
ç) Kısmi zamanlı çalıştırılan öğrenci ile yükseköğretim kurumu arasında yapılan sözleşmeye aykırılık nedeniyle sözleşmesi feshedilmemiş olmak,
d) Çalıştırılacak iş için yeterli bilgi, beceri ve yeteneğe sahip olmak,
e) Kayıt donduran öğrenci ve yabancı uyruklu öğrenci olmamak,
f) Normal eğitim-öğretim süresi içerisinde öğrenim görüyor olmak.
Deprem, sel gibi doğal afetlerden zarar gördüğünü, şehit ve gazi çocuğu olduğunu belgeleyen öğrenciler ile engelli öğrencilerden normal eğitim-öğretim süresi içinde okuyor olmak, yabancı uyruklu öğrenci olmamak ve disiplin cezası almamış olmak dışında yukarıdaki şartlar aranmaz.
İŞE BAŞVURU YAPILIRKEN SUNULACAK BELGELER
a) İş Başvuru Formu
b) 1 adet Fotoğraf
c) Öğrenci Belgesi (Öğrenci İşleri Daire Başkanlığınca onaylı)
d) Nüfus Cüzdanı Fotokopisi
İŞE BAŞLARKEN SUNULACAK BELGELER
a) Sözleşme
b) Banka Hesap Numarası (Halkbank Nevşehir Şubesi)
KONTENJAN LİSTESİ |
Öğrenci Sayısı |
Çalıştırılacağı Dönem |
Kütüphane |
2 |
1/Kasım/2014 31/Mayıs/2015 |
Bilgisayar Laboratuvarı |
2 |
|
Konferans Salonu |
2 |
- 2024-2025 Eğitim Öğretim Yılı Güz Yarıyılı Final Sınav Programı
- Uluslararası Ticaret ve Lojistik 2024 Kongresi
- 10 Aralık Dünya İnsan Hakları Günü Etkinliği
- 2025 Yılı Akademik Teşvik Ödeneği Duyurusu
- Su Kesintisi
- 2024-2025 Eğitim Öğretim Yılı Güz Yarıyılı Ara Sınav Mazeret Sınav Programı
- 2024-2025 Eğitim Öğretim Yılı Güz Yarıyılı Güncel Ara Sınav Programı
- Üniversitemiz Not Sistemi Değişikliği Hakkında Senato Kararı
- 2024-2025 Eğitim-Öğretim Yılı Güz Dönemi Güncel Ara Sınav Programı
- TÜBİTAK Proje Eğitimi
- 2024-2025 Eğitim Öğretim Yılı Güz Yarıyılı Güncel Ders Programı
- Ek Kontenjan ile Kayıt Yaptıran Öğrencilerimize Yönelik Zorunlu Yabancı Dil I-II Dersi Muafiyet Sınavı
- KPSS-A Hazırlık ve Rehberlik Semineri
- 2024-2025 Eğitim-Öğretim Yılı Dikey Geçiş Sınavı (DGS) ile Üniversitemize Yerleşen Öğrencilerin Dikkatine
- Kısmi Zamanlı Öğrenci Başvuruları