Ek Madde 1 uyarınca Yatay Geçiş Başvuruları kabul edilen adayların, 23-27 Ağustos 2021 tarihleri arasında yataygecis@nevsehir.edu.tr adresine e posta yolu ile istenilen belgeleri pdf formatında yüklemeleri gerekmektedir. Göndermemeleri halinde kayıt haklarından vazgeçmiş sayılacaklardır.
Kayıtlar gerçekleştikten sonra mailden kayıt işlemlerinin tamamlandığına dair dönüş sağlanacaktır.
İstenilen Belgeler;
-1 Adet Fotoğraf, Nüfus Cüzdanı, Kayıtlı olduğunuz üniversiteden yatay geçiş yapmasına engel bir durumun olmadığına dair belge, ÖSYM yerleşme sonuç belgesi,kayıt yaptırmak istediğini beyan eden dilekçe (dilekçede iletişim numarası olması gerekmektedir)
-Ayrıca kimlik kartlarını hiç teslim almayan öğrenciler Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Öğrenci İşleri Daire Başkanlığına kimlik kartlarını teslim almadıklarını belirten bir dilekçe yazmaları gerekmektedir.
Ayrıca ;
ZORUNLU HAZIRLIĞI BULUNAN BÖLÜMLERE KAYIT YAPTIRACAK ÖĞRENCİLERİN;
- Zorunlu Hazırlık Aldığını Gösteren belge (başarı puanını göstermesi gerekli)
Kayıt hakkı kazanan öğrenci kayıtlı olduğu üniversiteden herhangi bir ilişik kesme işlemi yapmayacaktır. İlişik kesme işlemi kayıt olduktan sonra üniversiteler arasındaki resmi yazışma ile yapılacaktır.
Not : Dilekçe ve Kayıtlı olduğunuz Üniversiteye ait öğrenci kimlik kartlarının (öğrenci kimlik kartı olmayan öğrenciler almadıklarına dair dilekçeyi) kargo veya posta yoluyla Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı NEVŞEHİR adresine ulaştırılması gerekmektedir.
Eksik evrak tespit edilen veya başvuruda istenilen belgeleri yanlış beyanda bulunan öğrencilerin kayıt yaptırsalar dahi kayıtları silinecektir.
- 2024-2025 Eğitim Öğretim Yılı Güz Yarıyılı Ara Sınav Mazeret Sınav Programı
- 2024-2025 Eğitim Öğretim Yılı Güz Yarıyılı Güncel Ara Sınav Programı
- Üniversitemiz Not Sistemi Değişikliği Hakkında Senato Kararı
- 2024-2025 Eğitim-Öğretim Yılı Güz Dönemi Güncel Ara Sınav Programı
- TÜBİTAK Proje Eğitimi
- 2024-2025 Eğitim Öğretim Yılı Güz Yarıyılı Güncel Ders Programı
- Ek Kontenjan ile Kayıt Yaptıran Öğrencilerimize Yönelik Zorunlu Yabancı Dil I-II Dersi Muafiyet Sınavı
- KPSS-A Hazırlık ve Rehberlik Semineri
- 2024-2025 Eğitim-Öğretim Yılı Dikey Geçiş Sınavı (DGS) ile Üniversitemize Yerleşen Öğrencilerin Dikkatine
- Kısmi Zamanlı Öğrenci Başvuruları
- Türk Eğitim Vakfı (TEV) Burs Başvuruları Duyurusu
- 2024-2025 GÜZ DÖNEMİ GÜNCEL DERS PROGRAMI
- Uluslararası Ticaret ve Lojistik Bölümü 1. Sınıf Öğrencileri İçin Bilgilendirme Toplantısı
- Fakültemiz Finans ve Bankacılık Bölümü 1. Sınıf Öğrencileri İçin Bilgilendirme Toplantısı
- Rektörümüz Prof. Dr. Semih AKTEKİN, Rektör-Öğrenci Buluşmaları kapsamında öğrencilerimizle buluşuyor.