2017-2018 ÖĞRETİM YILI
ÜNİVERSİTE BURS KONTENJANLARININ İNTERAKTİF MÜRACAATI SIRASINDA DİKKAT EDİLMESİ
GEREKEN HUSUSLAR:
A- BURS VERİLMEYECEK ÖĞRENCİLER (Burs Kredi Yönetmeliğinin 9.Maddesi)
a) Kurumdan öğrenim kredisi veya burs almış öğrenciler.
b) 5102 Sayılı Kanunun 2. maddesi kapsamında yer alan kamu kurum ve kuruluşlarından burs almakta olan öğrenciler.
c) Burs isteğinde bulunduğu tarihte, okula giriş tarihi itibariyle bir öğretim yılı kaybı olan öğrenciler.
d) Yabancı uyruklu öğrenciler.
e) Polis akademisi öğrencileri ile askeri okul öğrencileri.
f) Ek süre öğrenim gören öğrenciler.
B- DİKKAT EDİLMESİ GEREKEN HUSUSLAR:
1. Burs Kredi Yönetmeliğinin 9. Maddesi kapsamındaki öğrencilerin seçilmemesi,
2. Burs kontenjan bildirimine yönelik olarak her üniversiteye ayrı ayrı kullanıcı adı ve şifre verilmiştir. Kontenjan bildiriminin güvenliği açısından şifrenizin değiştirilmesi ve gizli tutulması büyük önem arz etmektedir. Şifrenin unutulması veya şifre ile ilgili herhangi bir problem yaşanması halinde Kurumumuz ile irtibata geçilmesi gerekmektedir. Kurumumuz tarafından Üniversite bazında şifre hakkı verildiğinden fakülte veya yüksekokullar tarafından yapılacak şifre değişikliği diğer fakülte ve yüksekokulların kullanımını engelleyeceğinden ortak tek şifrenin kullanılması tavsiye edilir.
3. Dikey geçiş yapan (iki yıllık bir yükseköğretim programından mezun olup. ara vermeden dört yıllık bir yükseköğretim programına kayıt yaptıran) öğrencilere, 3.üncü sınıfta burs tahsisi yapılmaktadır. Ara vermeden dikey geçiş ile üniversitenize kayıt yaptıran 2017-2018 öğretim yılında 3.sınıfı okuyacak öğrencilerin, okula giriş yılı olarak ön lisans programına başladığı yılın yazılması gerekmektedir.
4. Öğrenci giriş ekranında öğrenciye ait bütün bilgilerin girilerek burs talebinde bulunulması gerekmektedir.
5. Burs giriş bildirim işlemleri yalnızca http://www.kvk.gsb.gov.tr internet adresinden yapılacaktır.
6. Yönetim Kurulumuzun 14.08.2014 tarihli ve 871 sayılı kararı gereği, üniversiteler, burs verecekleri öğrencileri Kurum tarafından belirlenen kıstaslara göre belirlemeleri gerekmektedir. Öğrencilerin Kurumumuz tarafından değerlendirilmesi sonucunda burs verilmeyecek öğrenci olarak tespit edilmesi durumunda öğrenci yerine yeni giriş veya öğrenci değişimi yapılmayacağından öğrenci seçim işlemlerinde titizlik gösterilmesi gerekmektedir.
Aşağıda yer alan irtibat telefonları sadece burs kontenjan girişi yapacak üniversite personelinin karşılaşacağı sorunların çözülmesi ile ilgilidir. Bu nedenle yukarıdaki bilgileri ilan panolarına asmayınız, öğrencilerle paylaşmayınız. Öğrenciler iş ve işlemlerle ilgili olarak 444 1961 nolu çağrı merkezinden bilgi alabilirler.
- 2024-2025 Eğitim Öğretim Yılı Güz Yarıyılı Ara Sınav Mazeret Sınav Programı
- 2024-2025 Eğitim Öğretim Yılı Güz Yarıyılı Güncel Ara Sınav Programı
- Üniversitemiz Not Sistemi Değişikliği Hakkında Senato Kararı
- 2024-2025 Eğitim-Öğretim Yılı Güz Dönemi Güncel Ara Sınav Programı
- TÜBİTAK Proje Eğitimi
- 2024-2025 Eğitim Öğretim Yılı Güz Yarıyılı Güncel Ders Programı
- Ek Kontenjan ile Kayıt Yaptıran Öğrencilerimize Yönelik Zorunlu Yabancı Dil I-II Dersi Muafiyet Sınavı
- KPSS-A Hazırlık ve Rehberlik Semineri
- 2024-2025 Eğitim-Öğretim Yılı Dikey Geçiş Sınavı (DGS) ile Üniversitemize Yerleşen Öğrencilerin Dikkatine
- Kısmi Zamanlı Öğrenci Başvuruları
- Türk Eğitim Vakfı (TEV) Burs Başvuruları Duyurusu
- 2024-2025 GÜZ DÖNEMİ GÜNCEL DERS PROGRAMI
- Uluslararası Ticaret ve Lojistik Bölümü 1. Sınıf Öğrencileri İçin Bilgilendirme Toplantısı
- Fakültemiz Finans ve Bankacılık Bölümü 1. Sınıf Öğrencileri İçin Bilgilendirme Toplantısı
- Rektörümüz Prof. Dr. Semih AKTEKİN, Rektör-Öğrenci Buluşmaları kapsamında öğrencilerimizle buluşuyor.